Наука в ліс не веде, а з лісу виводить. - Українська
народна творчість
День НАУКИ. Коли, як не зараз,
виховувати в учнів любов до науки, мистецтва, творчості використовуючи
технології STEM і STEAM. Адже, діти просто у захваті від занять, проведених у
цьому стилі. Тож здобуття знань перетворюється на справжнє задоволення. Тому,
організація та поведення STEM-тижня у Яворівському ЗЗСО І – ІІІ ступенів №2 має на меті
посилити інтерес учнів до біологічної науки, поглибити прагнення до пізнання,
саморозвитку. Заходи, що відбуватимуться в рамках тижня спрямовані на популяризацію
STEM-навчання та профорієнтаційну роботу серед школярів.
Заходи
присвячені Дню науки:
1. Проведення моніторингу якості питної води методом
хімічного аналізу. (За допомогою хімічного аналізу)
2. Дослідження якості питної води (з центрального
водогону і свердловини) методом біотестування (тест-об’єкт крес-салат).
(Домашнє завдання)
3. Демонстрація визначення органолептичних показників
питної води в домашніх умовах. (Корисні
лайфхаки).
4. Порівняльний аналіз результатів досліджень ПЯВ.
5. Визначення радіаційного фону пристроїв.
6. Ознайомлення учнів 10-их класів з
науково-дослідницькими проєктами Гук Н. і Корчук А. (призерів з ІІ і ІІІ етапів
Всеукраїнської олімпіади з екології 2023, фіналістки “Всеукраїнського юнацького
водного призу 2023”)
Профільний
рівень STEM-освіти – це поглиблене оволодіння системою знань і умінь, методами наукових досліджень, реалізація
інноваційних проєктів. Саме цей рівень при викладанні біологіії і екології представлений
у перший день STEM-тижня у
Яворівському ЗЗСО І – ІІІ ступенів №2. Адже, STEM-освіта спрямована на розвиток
особистості дитини через формування життєвих цінностей і базується на
практичному застосуванні знань і вмінь для розв'язання практичних проблем. Використання наукового принципу
STEM-освіти, дозволяє сформувати в учнів: навички критичного мислення, вміння
оцінювати проблеми та приймати рішення, готовності до свідомого вибору та
оволодіння майбутньою професією; всебічний розвиток особистості шляхом
виявлення її нахилів і здібностей; навички оволодіння засобами пізнавальної,
дослідної та практичної діяльності; виховання особистості, яка прагне до
здобуття освіти впродовж життя, формування умінь практичного і творчого застосування
здобутих знань.
Немає коментарів:
Дописати коментар