четвер, 30 травня 2024 р.

 

ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ДІТЕЙ У ПРИРОДІ
(ЗА ПІДСУМКАМИ КОНКУРСУ СЕРЕД ВИХОВАТЕЛІВ ЗДО)
Дитина за своєю природою – допитливий дослідник, відкривач світу .
Василь Сухомлинський
Доведено, що успіх залежить від рівня безкорисливої допитливості, від бажання пізнати щось нове, невідоме, підґрунтя якого закладають саме у дошкільному віці. Для дитини кожен прожитий день – це справжнє відкриття, де її оточують численні чудові перетворення, кожне із яких – таємниця. Саме тому пошуково-дослідницька діяльність є потужним засобом інтелектуального розвитку дошкільнят, адже діти – дослідники від народження. Малята люблять пізнавати довкілля, так вони набираються життєвого досвіду, адже, дослідження - це важливий шлях пізнання навколишнього світу. Цінність досліджень полягає в тому, що для власної діяльності діти не отримують готових знань, пізнаючи те чи інше явище, дитина отримує знання і вміння у певній логічній послідовності самостійно.
Проєкти, які були представлені на конкурс «Пошуково-дослідницька діяльність дітей у природі», відзначались чітким дотриманням структури пошуково-дослідницької діяльності: підготовки дітей до досліду, обговорення умов досліджень, спостереження дітей за ходом досліду, обміну думками, обговорення результатів досліджень, формулюванням висновків.
У своїй роботі вихователі також використовували різні форми, методи і прийоми роботи з дітьми: спостереження, досліди, експерименти, ігрові проблемні ситуації, розглядання картин, ілюстрацій, трудову діяльність, фіксацію результатів досліджень.
Результативність пошуково-дослідницької діяльності дошкільнят полягає в тому, що діти отримали упевненість у своїх силах і здібностях, розвинули чуттєвий досвід, нестандартне мислення, вміння самостійно розв’язувати проблеми. Дякуємо за творчу та плідну працю!
Вітаємо педагогів з перемогою! Бажаємо успіхів та нових досягнень!

Лариса Мурин, учителька Яворівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2,
Марія Пономарьова, фахівець відділу освіти



Немає коментарів:

Дописати коментар