Дидактична характеристика проєкту кейс-проєкту
«Екомаркування
в ДІЇ!»
Вітаю,
колеги!
Пропоную
на розгляд кейс-проєкт. Його основа була розроблена під час прослуховування
лекцій, відео-роликів, публікацій про важливість знань по екомаркуванню. Мета
цього навчального сценарію – показати, як певна універсальна теза («Екомаркування
в ДІЇ») обґрунтовується та розкривається крізь призму біології та екології.
Можна скористатися усім сценарієм, можна його фрагментами, на ваш розсуд. Буду
рада, якщо сценарій стане в нагоді вам та вашим учням і безмежно вдячна за ваш фідбек!
Анатомія кейсу (матеріал у п’яти розгортках «Теоретична», «Дієва», «Просвітницька», «Акселеративні активності»,
«Мистецтво/Дизайн»).
Провідна ідея: «Боротися зі сміттям не потрібно –
потрібно не купувати сміття!»
Рівень
(цільова аудиторія):
9 -10 класи (75 учасників).
Принцип самоврядування, який
втілено під час реалізації кейс-проєкту: «Вчимося, міркуємо,
досліджуємо, інформуємо, творимо разом!»
Цілі:
·
сприяти
реалізації Національного плану дій з охорони навколишнього природного
середовища на період до 2025 року, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 21 квітня 2021 р. № 443-р в частині що стосується формування в
суспільстві екологічних цінностей і засад сталого споживання та виробництва;
·
підвищити
рівень поінформованості вчителів, учнів та їх батьків щодо значення
екологічного маркування для сталого вибору продукції більш кращої для здоров’я
і довкілля;
·
залучити
до проєкту учнів з особливими освітніми потребами;
·
співпрацювати з жителями міста Яворова,
молодшими школярами; підвищити рівень їх екологічної свідомості;
·
популяризувати екоакції.
Завдання:
·
глибше
зрозуміти проблему необхідності екомаркування, формулювати наміри щодо власної екодружньої поведінки;
·
отримати
додаткову інформацію про те на
яких товарах і чому є знаки екомаркування, поєднати теоретичні знання учнів
з реаліями життя;
·
пробудити інтерес школярів і їх батьків до
даної проблеми, підігріти цікавість, заохотити мислення та дискусію до
обраної теми; розвивати комунікаційні навички і аналітичне мислення
здобувачів освіти, вміння вирішувати проблеми і робити раціональні висновки.
Немає коментарів:
Дописати коментар