четвер, 5 грудня 2024 р.

 Дидактична характеристика проєкту кейс-проєкту

  «Екомаркування в ДІЇ!» 

Вітаю, колеги!

Пропоную на розгляд кейс-проєкт. Його основа була розроблена під час прослуховування лекцій, відео-роликів, публікацій про важливість знань по екомаркуванню. Мета цього навчального сценарію – показати, як певна універсальна теза («Екомаркування в ДІЇ») обґрунтовується та розкривається крізь призму біології та екології. Можна скористатися усім сценарієм, можна його фрагментами, на ваш розсуд. Буду рада, якщо сценарій стане в нагоді вам та вашим учням і безмежно вдячна за ваш фідбек!

Анатомія кейсу (матеріал у п’яти розгортках «Теоретична», «Дієва», «Просвітницька», «Акселеративні активності», «Мистецтво/Дизайн»).

Провідна ідея: «Боротися зі сміттям не потрібно – потрібно не купувати сміття!»

Рівень (цільова аудиторія):  9 -10 класи (75 учасників).

Принцип самоврядування, який втілено під час реалізації кейс-проєкту: «Вчимося, міркуємо, досліджуємо, інформуємо, творимо разом!»         

Цілі:

·        сприяти реалізації Національного плану дій з охорони навколишнього природного середовища на період до 2025 року, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2021 р. № 443-р в частині що стосується формування в суспільстві екологічних цінностей і засад сталого споживання та виробництва;

·        підвищити рівень поінформованості вчителів, учнів та їх батьків щодо значення екологічного маркування для сталого вибору продукції більш кращої для здоров’я і довкілля;

·        залучити до проєкту учнів з особливими освітніми потребами;

·        співпрацювати з жителями міста Яворова, молодшими школярами; підвищити рівень їх екологічної свідомості;

·        популяризувати екоакції.

Завдання:

·        глибше зрозуміти проблему необхідності екомаркування, формулювати наміри щодо власної екодружньої поведінки;

·        отримати додаткову інформацію про те на яких товарах і чому є знаки екомаркування, поєднати теоретичні знання учнів з реаліями життя;

·         пробудити інтерес школярів і їх батьків до даної проблеми, підігріти цікавість, заохотити мислення та дискусію до обраної теми; розвивати комунікаційні навички і аналітичне мислення здобувачів освіти, вміння вирішувати проблеми і робити раціональні висновки.








Немає коментарів:

Дописати коментар