середа, 12 лютого 2025 р.

 Вітаємо з перемогою!







Нещодавно у Києві відбувся фінал конкурсу серед вчителів "Урок з екомаркування". Захід пройшов у партнерстві з Міністерством захисту довкілля і природних ресурсів України та Міністерством освіти та науки України. Участь в Конкурсі стала чудовою можливістю для педагогічних працівників реалізувати свої ініціативи, а також продемонструвати творчі підходи та інноваційні методи навчання. До Всеукраїнського конкурсу долучилися 121 учасник. Серед них – вчителі з Полтави, Херсона, Запоріжжя, Кривого Рогу, Кропивницького, Одеси, Вінниці, Дніпра, Києва, Черкас та інших регіонів України. Після ретельного розгляду та оцінювання поданих робіт Конкурсна комісія визначила переможців серед учасників, які набрали найбільшу кількість балів. У номінації «Кращі екологічні завдання про екологічне маркування в предметній галузі» призером (І місце) визнано проєкт "Екомаркування в ДІЇ" який реалізовано під керівництвом Мурин Лариси Іванівни, вчительки Яворівського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2 Яворівської міської ради Львівської області (100 балів зі 100). Результати кейс-проєкту: 1.Виготовлені інформаційні пам’ятки-листівки, фотокаталоги, 3D моделі емблем, комікси, лепбуки, буклети, бюлетні, презентації, екопостери, інфостенди, кластери на тему екомаркування. 2.Створені трансформери, закладки і інші дидактичні матеріали для молодших школярів. 3.Досліджена наявність продукції з екомаркуванням у місцевих крамницях. 4. Проведена зустріч з батьком учениці 10 класу п. Р. Петрушкевичем – працівником ТОВ «СНЄЖКА-УКРАЇНА» (виробник екологічно сертифікованих лакофарбових матеріалів). 5. Проведено опитування учнів і батьків на тему «екомаркування». Виявлено підвищений рівень поінформованості учнів і батьків про екомаркування; доведено значення екомаркування для сталого вибору продукції більш кращої для здоров’я і довкілля. 

Конкурс проводиться щорічно з метою

  • підтримати творчу працю вчителів, популяризувати їх педагогічні здобутки із формування екологічної компетентності учнів на тему «Екологічне маркування»;
  • підвищити рівень поінформованості вчителів, учнів та їх батьків щодо значення екологічного маркування для сталого вибору продукції більш кращої для здоров’я і довкілля;
  • сприяти реалізації Національного плану дій з охорони навколишнього природного середовища на період до 2025 року, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 квітня 2021 р. № 443-р в частині що стосується формування в суспільстві екологічних цінностей і засад сталого споживання та виробництва.






Обирай логічно екологічно


Нещодавно учнями 9 – 10 класів Яворівського ЗЗСО І – ІІІ ступенів №2 (під керівництвом вчителя біології Лариси МУРИН) було реалізовано кейс-проєкт «Екомаркування в ДІЇ». Щиро дякую старшокласникам усіх класів за їх активну участь! Особливо слід відзначити проєктну діяльність здобувачів освіти 10 – А класу (класний керівник Галина СУВАЛО). Результати кейс-проєкту: а) виготовлено інформаційні пам’ятки-листівки, фотокаталоги, 3D моделі емблем, комікси, лепбуки, буклети, бюлетні, презентації, екопостери, інфостенди, кластери на тему екомаркування; б) створено трансформери, закладки і інші дидактичні матеріали для школярів середньої ланки; в) здійснено моніторинг наявності продукції з екомаркуванням у місцевих крамницях; г) проведено соціологічне опитування десятикласників на тему «Правда і міфи. Грінвошінг».

Вельми вдячна батькові учениці 10 – А класу п. Роману ПЕТРУШКЕВИЧУ, працівнику ТОВ «СНЄЖКА-УКРАЇНА» (виробнику екологічно сертифікованих лакофарбових матеріалів) за змістовну розповідь про підприємство. Особлива подяка батькам учнів 10 – А класу за активну участь у вхідному і підсумковому опитуванню щодо проблем екомаркування.
Завдяки проєкту виявлено підвищений рівень поінформованості учнів і батьків про екомаркування, доведено значення екомаркування для сталого вибору продукції більш кращої для здоров’я і довкілля. 

Немає коментарів:

Дописати коментар